Квантовый Календарь
Карпатские ягоды
Купить чан карпатский
Мир Солнца Место Отдыха
Фантазия отель в Поляне
Туристическая база Золотая Подкова
Панорама У Эрики в Поляне

Стратегії збуту і прогнозування потенційного попиту в екологічному туризмі

Розробка комплексу геомаркетингу включає розробку таких складових підсистем, що мають до певної міри самостійне значення, а саме: продуктової, цінової, комунікаційної стратегій та стратегії збуту. Продуктова та цінова стратегія в геомаркетингу екологічного туризму в загальних рисах подібна до маркетингових стратегій у туризмі70. Найбільш специфічними, в контексті екологічного туризму, є стратегія збуту та комунікаційна стратегія геомаркетингу.

У мінливому та конкурентному ринковому середовищі одним із життєво необхідних інструментів забезпе-

70 Дурович А.П., Копанев А.С. Указ.соч.

чення стабільної екотуристичної діяльності є планування та прогнозування попиту. Потенційний попит в екологічному туризмі можна визначати за загальною кількістю туристів, що прибули з місця постійного проживання у місце реалізації туру (екотуристичний центр у межах природоохоронної чи природогосподарської те- . риторії) або їх витратами під час скотуру. Як правило, прогноз потенційного попиту в умовах ринкової економіки здійснюється за допомогою дворівневої моделі. Перший рівень включає загальний прогноз ринку, па другому рівні здійснюється прогноз сегмента ринку, що охоплює туристична організація.

На початковому стані моделювання для прогнозування розміру ринку оцінюють такі фактори:

- прибуток на душу населення в місті постійного проживання туриста (для внутрішнього екотуризму використовують персональний прибуток, для міжнародного - національний дохід);

- вартість витрат на транспортування до місця реалізації скотуру і витрат під час його проведення (витрати на транспортування визначаються за допомогою тарифів на повітряному, залізничному, водному транспорті, тарифів або вартості пального при використанні автотранспорту, тарифів громадського транспорту; витрати в місці призначення - ціна проживання, харчування і т.д.), виражені в місцевій валюті або валюті країни, де реалізується екотур;

- обмінний курс. Необхідно враховувати, що він вже певною мірою інкорпорований (приєднаний) в інші цінові показники. Па практиці люди можуть бути більш інформовані про обмінні курси, ніж про відносну ціну проживання, харчування тощо;

- вартість заміщаючих продуктів. Потенційні туристи при плануванні своєї подорожі до певного екотури-стичного центру порівнюють витрати на неї з витратами

вдома і витратами під час попередніх подорожей в інших місцях. Порівнювані витрати може бути включено у ви-щенаведену модель у вигляді середньозважених витрат на транспорт, проживання і харчування, що відбивають відносну принадність різних екотуристичних центрів;

- форс-мажориі події та чинники (стихійні лиха, військові конфлікти, терористичні акти, техногенні аварії та катастрофи, епідемії та пандемії тощо), що впливають на попит екологічного туризму в різних місцях, країнах та регіонах світу;

<- показник зміни популярності екотуристичного центру за досліджуваний період часу;

- показник активності просування екотуристського продукту, в основі якого - розмір витрат турфірми на його просування на ринку. Проте тут необхідно враховувати, що рекламна акція, яка відбувається в досліджуваний період, впливає на попит і наступних періодів (хоч згодом ефект знижується);

- змінні, що характеризують тяжіння та уподобання до певних місцевостей, якщо здійснена подорож залишить у туриста приємні спогади про екотуристичний центр, то вони неодмінно повернуться туди ще раз, якщо ж, навпаки, негативні - то своїми розповідями вони можуть відмовити інших потенційних туристів.

На другому етапі реалізації моделі прогнозування попиту в туризмі виконується:

¦> добір змінних, що впливають на прогнозовану змінну попиту, і встановлення математичної форми взаємовідносин між ними;

- збирання модельної інформації;

- використання бази даних для встановлення ступеня впливу діючих змінних на прогнозовані змінні в минулому (оцінка коефіцієнтів математичного рівняння);

- проведення тестів на дійсному і попередньому етапі моделювання для з'ясовування рівня вірогідності;

- використання математичної моделі для прогнозування.

...


Джерело: Дмитрук О.Ю. Екологічний туризм: сучасні концепції менеджменту і маркетингу. - К.: Альтерпрес, 2004. - 192 с. (подані матеріали (анотації розділів книги) можливо використовувати лише для ознайомлення. Всі права належать їх авторам. Шукайте книжку у книжкових магазинах)

Передмова
Розділ 1. Екологічний туризм
1.1. Принципи, функції та завдання екологічного туризму
1.2. Гносеологічні та історичні основи екологічного туризму
1.3. Інтеграційні та стабілізаційні основи екологічного туризму
Розділ 2. Конструктивно-географічні основи менеджменту екологічного турихму
2.1. Іноваційні основи менеджменту екологічного туризму
2.2. Науково-методичні основи менеджменту екологічного туризму
2.3. Конструктивно-географічні та дидактичні основи фахової підготовки менеджера екологічного туризму
Розділ 3. Екологічний туризм в системі екологічного геомаркетингу
3.1. Теоретико-методологічні та практичні засади екологічного геомаркетингу
3.2. Екологічний туризм в системі урбоекологічного маркетингу
3.3. Концепція геомаркетингу екологічного туризму як базової основи сталого рекреаційного природокористування
3.4. Екологічний туризм у системі суспільно-економічних відносин
3.5. Суспільно-економічні основи та економічний зміст стратегічного менеджменту екологічного туризму
3.6. Суспільно-економічні чинники розвитку екологічного туризму
3.7. Екотуристичний потенціал та специфічні риси екотуристського продукту
Розділ 4. Реалізація концепції геомаркетингу екологічного туризму
4.1. Особливості геомаркетиніу екологічного туризму
4.2. Розробка комплексу геомаркетингу
4.2.1. Маркетинговий профіль екотуриста
4.2.2. Стратегії збуту і прогнозування потенційного попиту в екологічному туризмі
4.3. Екотуристичні геомаркетингові комунікації
Висновки



Другие рекомендованные объекты

Славутич Закарпатье в Поляне

СЛАВУТИЧ ЗАКАРПАТЬЕ

с. Поляна, Закарпатье
Номера с минеральной водой, открытый бассейн, кафе, хорошие цены
Золотая Подкова

ЗОЛОТАЯ ПОДКОВА

с. Андреевка, Закарпатье
Турбаза с озерами, деревянными коттеджами, открытым бассейном, рестораном-колыбой, детской площадкой
Эльдорадо

ЭЛЬДОРАДО

с. Солочин, Закарпатье
Турбаза с деревянными коттеджами, рестораном, в 100 метрах от санатория "Квитка Полонины"
Турбаза Поляна Квасова

ПОЛЯНА КВАСОВА

с. Поляна, Закарпатье
Коттеджи на 8 человека, ресторан, детская площадка, вокруг лес, до санатория "Солнечное Закарпатье" 400 метров

Поляна, Свалявский район

Информация по этому региону Карпат


>>>>> Карпаты (области): Закарпатская, Ивано-Франковская, Львовская, Черновицкая

>>>> Про Закарпатскую область: туробъекты Закарпатья, география Закарпатья, водные ресурсы в Закарпатье, флора и фауна Закарпатья, климат Закарпатья, заповедные места Закарпатья, пещеры Закарпатья, население Закарпатья, культура, исскуство Закарпатья, закарпатская музыка, монастыри, церкви в Закарпатье, замки Закарпатья, история Закарпатья, экскурсоводы по Закарпатью

>>>> Закарпатская область (районы и курорты):
Береговский район: Бэнэ, Берегово, Боржава, Вары, Великая Бегань, Великие Береги, Геча, Дыйда, Квасово, Косонь, Мужиево, Оросиево, Четфалва, Чома, Яноши
Великоберезнянский район: Великий Березный, Волосянка, Вышка (Красия), Забродь, Княгиня, Кострино, Малый Березный, Русский Мочар, Соль, Ставное
Виноградовский район: Виноградов, Пийтерфолво, Тисобикень
Воловецкий район: Верх. Грабовница, Воловец, Гукливый, Ждениево, Латорка, Нижние Ворота, Пашковцы, Подполозье, Скотарское
Иршавский район: Бронька, Долгое, Иршава, Осой, Суха
Межгорский район: Верхний Студеный, Изки, Колочава, Майдан, Межгорье, Нижний Студеный, Пилипец, Подобовец, Синевир, Синевирская Поляна
Мукачевский район: Бобовище, Великие Лучки, Карпаты, Мукачево, Синяк, Чинадиево
Перечинский район: Дубриничи, Заречево, Лумшоры, Мокра, Перечин, Турьи Реметы, Турья Пасека, Турья Поляна
Раховский район: Великий Бычков, Деловое, Драгобрат, Квасы, Лазещина, Луг, Рахов, Ростоки, Черная Тиса, Ясиня
Свалявский район: Ганьковица, Голубиное, Павлово, Поляна, Свалява, Солочин, Стройное, Сусково, Уклин, Яковское
Тячевский район: Бедевля, Буштыно, Великая Уголька, Ганичи, Грушевое, Дубовое, Калины, Красная, Кричево, Нересница, Нижняя Апша, Новобарово, Ольховцы, Солотвино, Терново, Тячево, Усть-Чорна
Ужгородский район: Ужгород, Андреевка, Анталовцы, Барвинок, Каменица, Кинчеш, Невицкое, Ореховица, Ярок
Хустский район: Вышково, Драгово, Иза, Нижнее Селище, Хуст, Шаян


>>> Все объекты курорта Поляна: Фантазия отель, Славутич-Закарпатье отель, Поляна Квасова турбаза, Серебрянный Водограй отель, 8 корпус Солнечное Закарпатье отель, Здравница Карпат отель, Панорама отель, Эдельвейс отель, Панорама у Эрики коттедж, Смерековый двор коттедж, Карпатский Краевид отель, Аква Вита Поляна отель, Панорама Карпат таунхаус, Лилея отель, У Дмитрия коттедж, Амулет коттедж, Астория отель, Джерело квартира, Дом в Поляне, Дом Федорчуков коттедж, Злата Вежа отель, Карина турбаза, Каса Фамильяр Cassa Familiar отель, Катерина отель, Квартира Поляна, Квартира Солнечное Закарпатье, Квартира в Поляне, Квеле Поляна отель, Квитка Закарпатья отель, Континент отель, Краевид отель, Парадиз отель, Поляна санаторий, Поляна-М-Гортензия отель, Рейкарц Поляна (Reikartz) отель, Ромашка квартира, Сила Любви коттедж, Солнечная Долина санаторий, Солнечная Поляна санаторий, Солнечное Закарпатье санаторий, Солнечный отель, Сольва отель-санаторий, София отель, Талисман коттедж, У Любы коттедж, У Людмилы коттедж, У Надежды коттедж, У Татьяны коттедж, У Фёдора коттедж, У Эли коттедж, Файна Поляна коттедж, Фортуна отель, Шафран отель