Справочник отдыха в Карпатах

Квантовый Календарь
Мир Солнца Место Отдыха
Фантазия отель в Поляне
Карпатські 100% натуральні вісокогірні ягоди, білі гриби та чаї

Маркетинговий профіль екотуриста

Вивчення маркетингового профілю споживача екоту-ристичних послуг дозволяє виділити характерні психологічні, поведінкові та мотиваційні аспекти вибору певного туру. Це дає можливість більш чітко визначити маркетингову стратегію турфірми. Як правило маркетинговий профіль досліджують за п'ятьма основними складовим: продукт, ціпа, місце, просування, зв'язки з громадськістю.

У якості прикладу наведемо результати дослідження маркетингового профілю міжнародного екотуриста, що були здійснені американськими консалтинговими компаніями «HLA&ARA» па замовлення Міжнародного товариства екотуризму (TIES). Після проведення дослідження були тримані наступні характеристики маркетингового профілю північноамериканського екотуриста:

- вік: основну вікову групу складають туристи 35-54 років (хоча є досить значні поодинокі відхилення, від середнього показника);
- статева структура споживачів: 50% жінки, 50% чоловіки;
- освіта: як мінімум коледж, (основу вибірки складають туристи з базовою вищою освітою - бакалаври) ;
- віддають перевагу подорожам: у двох - 60%, із сім'єю - 15%, самостійно -13%;
- бажана тривалість туру: 8-14 днів;
- готовність та бажання витрачати гроші в подорожі: екотуриста готові втрачати в середньому на подорож 1-1,5 тис. $ (що більше, від с\ м що витрачають звичайні туристи);
- наявність аграктивних елементів туру: мальовничі пейзажі, дика незаймана природа, можливість вивчення живої природи, піші прогулянки, трекінг, каньй-онінг, скелелазіння, коноенг, рафтіпг, дайвінг, балонінг, парапланеризм, джамнінг та ін., вивчення культури та історії місцевих жителів (цс викликає найбільший інтерес у досвідчених екотуристов та є основними мотивами, що спонукають відправлятися в екотур)
- вибір засобів розміщення: 40% екотуристов віддають перевагу зупинятися в селах; 27% у наметових таборах; 21% у комфортабельних готелях; 33% в інших готелях. (За даними Служби туризму Канади, у outdoor (активному) туризмі 40% туристів віддають перевагу базуванню у наметових таборах і біваках, ще 41% туристів віддають перевагу у розміщенні в сімейних котеджах і лісових хатинах).

Подальші дослідження дозволили визначити три основних складових екотуру, що визначають вибір клієнта:

1) унікальність району майбутньої подорожі;
2) наявність і професіоналізм гідів;
3) можливість активного відпочинку (прогулянки, піші і кінні переходи, заняття спортивним, пригодницьким та екстремальним туризмом тощо).


Джерело: Дмитрук О.Ю. Екологічний туризм: сучасні концепції менеджменту і маркетингу. - К.: Альтерпрес, 2004. - 192 с. (подані матеріали (анотації розділів книги) можливо використовувати лише для ознайомлення. Всі права належать їх авторам. Шукайте книжку у книжкових магазинах)

Передмова
Розділ 1. Екологічний туризм
1.1. Принципи, функції та завдання екологічного туризму
1.2. Гносеологічні та історичні основи екологічного туризму
1.3. Інтеграційні та стабілізаційні основи екологічного туризму
Розділ 2. Конструктивно-географічні основи менеджменту екологічного турихму
2.1. Іноваційні основи менеджменту екологічного туризму
2.2. Науково-методичні основи менеджменту екологічного туризму
2.3. Конструктивно-географічні та дидактичні основи фахової підготовки менеджера екологічного туризму
Розділ 3. Екологічний туризм в системі екологічного геомаркетингу
3.1. Теоретико-методологічні та практичні засади екологічного геомаркетингу
3.2. Екологічний туризм в системі урбоекологічного маркетингу
3.3. Концепція геомаркетингу екологічного туризму як базової основи сталого рекреаційного природокористування
3.4. Екологічний туризм у системі суспільно-економічних відносин
3.5. Суспільно-економічні основи та економічний зміст стратегічного менеджменту екологічного туризму
3.6. Суспільно-економічні чинники розвитку екологічного туризму
3.7. Екотуристичний потенціал та специфічні риси екотуристського продукту
Розділ 4. Реалізація концепції геомаркетингу екологічного туризму
4.1. Особливості геомаркетиніу екологічного туризму
4.2. Розробка комплексу геомаркетингу
4.2.1. Маркетинговий профіль екотуриста
4.2.2. Стратегії збуту і прогнозування потенційного попиту в екологічному туризмі
4.3. Екотуристичні геомаркетингові комунікації
Висновки



Другие рекомендованные объекты

Славутич Закарпатье в Поляне

СЛАВУТИЧ ЗАКАРПАТЬЕ

с. Поляна, Закарпатье
Номера с минеральной водой, открытый бассейн, кафе, хорошие цены
Золотая Подкова

ЗОЛОТАЯ ПОДКОВА

с. Андреевка, Закарпатье
Турбаза с озерами, деревянными коттеджами, открытым бассейном, рестораном-колыбой, детской площадкой
Эльдорадо

ЭЛЬДОРАДО

с. Солочин, Закарпатье
Турбаза с деревянными коттеджами, рестораном, в 100 метрах от санатория "Квитка Полонины"
Турбаза Поляна Квасова

ПОЛЯНА КВАСОВА

с. Поляна, Закарпатье
Коттеджи на 8 человека, ресторан, детская площадка, вокруг лес, до санатория "Солнечное Закарпатье" 400 метров

Поляна, Свалявский район

Информация по этому региону Карпат


>>>>> Карпаты (области): Закарпатская, Ивано-Франковская, Львовская, Черновицкая

>>>> Про Закарпатскую область: туробъекты Закарпатья, география Закарпатья, водные ресурсы в Закарпатье, флора и фауна Закарпатья, климат Закарпатья, заповедные места Закарпатья, пещеры Закарпатья, население Закарпатья, культура, исскуство Закарпатья, закарпатская музыка, монастыри, церкви в Закарпатье, замки Закарпатья, история Закарпатья, экскурсоводы по Закарпатью

>>>> Закарпатская область (районы и курорты):
Береговский район: Бэнэ, Берегово, Боржава, Вары, Великая Бегань, Великие Береги, Геча, Дыйда, Квасово, Косонь, Мужиево, Оросиево, Четфалва, Чома, Яноши
Великоберезнянский район: Великий Березный, Волосянка, Вышка (Красия), Забродь, Княгиня, Кострино, Малый Березный, Русский Мочар, Соль, Ставное
Виноградовский район: Виноградов, Пийтерфолво, Тисобикень
Воловецкий район: Верх. Грабовница, Воловец, Гукливый, Ждениево, Латорка, Нижние Ворота, Пашковцы, Подполозье, Скотарское
Иршавский район: Бронька, Долгое, Иршава, Осой, Суха
Межгорский район: Верхний Студеный, Изки, Колочава, Майдан, Межгорье, Нижний Студеный, Пилипец, Подобовец, Синевир, Синевирская Поляна
Мукачевский район: Бобовище, Великие Лучки, Карпаты, Мукачево, Синяк, Чинадиево
Перечинский район: Дубриничи, Заречево, Лумшоры, Мокра, Перечин, Турьи Реметы, Турья Пасека, Турья Поляна
Раховский район: Великий Бычков, Деловое, Драгобрат, Квасы, Лазещина, Луг, Рахов, Ростоки, Черная Тиса, Ясиня
Свалявский район: Ганьковица, Голубиное, Павлово, Поляна, Свалява, Солочин, Стройное, Сусково, Уклин, Яковское
Тячевский район: Бедевля, Буштыно, Великая Уголька, Ганичи, Грушевое, Дубовое, Калины, Красная, Кричево, Нересница, Нижняя Апша, Новобарово, Ольховцы, Солотвино, Терново, Тячево, Усть-Чорна
Ужгородский район: Ужгород, Андреевка, Анталовцы, Барвинок, Каменица, Кинчеш, Невицкое, Ореховица, Ярок
Хустский район: Вышково, Драгово, Иза, Нижнее Селище, Хуст, Шаян


>>> Все объекты курорта Поляна: Фантазия отель, Славутич-Закарпатье отель, Поляна Квасова турбаза, Серебрянный Водограй отель, 8 корпус Солнечное Закарпатье отель, Здравница Карпат отель, Панорама отель, Эдельвейс отель, Панорама у Эрики коттедж, Смерековый двор коттедж, Карпатский Краевид отель, Аква Вита Поляна отель, Панорама Карпат таунхаус, Лилея отель, У Дмитрия коттедж, Амулет коттедж, Астория отель, Джерело квартира, Дом в Поляне, Дом Федорчуков коттедж, Злата Вежа отель, Карина турбаза, Каса Фамильяр Cassa Familiar отель, Катерина отель, Квартира Поляна, Квартира Солнечное Закарпатье, Квартира в Поляне, Квеле Поляна отель, Квитка Закарпатья отель, Континент отель, Краевид отель, Парадиз отель, Поляна санаторий, Поляна-М-Гортензия отель, Рейкарц Поляна (Reikartz) отель, Ромашка квартира, Сила Любви коттедж, Солнечная Долина санаторий, Солнечная Поляна санаторий, Солнечное Закарпатье санаторий, Солнечный отель, Сольва отель-санаторий, София отель, Талисман коттедж, У Любы коттедж, У Людмилы коттедж, У Надежды коттедж, У Татьяны коттедж, У Фёдора коттедж, У Эли коттедж, Файна Поляна коттедж, Фортуна отель, Шафран отель